Veerkrachtig leiderschap – Dare to Lead

EB23_FutureOfWork_4
Nederlands

De hedendaagse dynamiek van mens tot mens op de werkplek dwingt leiders tot mensgericht leiderschap, gedefinieerd als leiden met authenticiteit, empathie en aanpassingsvermogen. Deze eigenschappen worden al enige tijd geschaard bij de belangrijkste kwaliteiten van grote leiders - maar ze werden beschouwd als leuk om te hebben -nice to have. Vandaag de dag eisen werknemers ze. Hoe kan je als leider veerkrachtig reageren alsook de veerkracht in je team versterken. Elke Geraerts deelt haar inzichten uit de neuropsychologie en geeft je concrete handvatten om te leiden met lef.

Na ontvangst en verwerking van uw inschrijving sturen wij u een bevestiging (incl. wegbeschrijving in geval van on campus). Na inschrijving wordt u elektronisch de factuur toegestuurd. Het documentatiemateriaal en een MS Teams link in geval van online sessie, wordt voorafgaand aan de opleiding elektronisch ter beschikking gesteld van de deelnemers. Na afloop van de opleiding wordt een attest van deelname uitgereikt en op het platform ter beschikking gesteld. Daarnaast krijgt u als deelnemer een evaluatieformulier om feedback te geven over deze opleiding.

Inschrijven kan tot één week voor de dag van de desbetreffende sessie. Inschrijvingen kunnen uitsluitend per email, tot uiterlijk één week voor de dag van de desbetreffende sessie worden geannuleerd. Daarna blijft bij annulering het volledige inschrijvingsgeld verschuldigd. Een verhinderde deelnemer kan zich steeds door een collega laten vervangen.

Schrijf je hier in

Veerkrachtig leiderschap – Dare to Lead

Beschrijving

Elke Geraerts is doctor in de psychologie en oprichter en CEO van Better Minds at Work, een internationaal consultancybedrijf dat organisaties ondersteunt in hun menselijk kapitaal. Elke bekleedde diverse academische posities aan de universiteiten van Harvard, St. Andrews, Maastricht en Rotterdam, en tegenwoordig Gent. Ze is auteur van bestsellerboeken zoals Mentaal Kapitaal en De Mentale Reset en een begenadigd keynotespreker. De enthousiaste manier waarop ze nieuwe wetenschappelijke inzichten vertaalt naar de praktijk van alledag laat niemand onberoerd en leverde haar al heel wat lof op.

Toelatingsvoorwaarden

Geen voorkennis vereist.